علی رادعلی راد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

دلتنگ رها

شنیدن بهترین صدای زندگی

1392/9/27 13:07
نویسنده : مامان رها
288 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان و بابا دیروز رفتم سونو بلاخره صدای قلب خوشگلتو شنیدم حتی دیدم شکر خدا  اونقدر خوب می زد اونجا قربون صدقت رفتم و خانم دکتر که دید دارم اینجوری می کنم خندید و بیشتر نشون داد فدات بشم الهیییییییی همچنان قلبت خوب بزنه عزیز مامان .... اینم تویی با فلش نشون دادم سنت ( هفت هفته شش روز ه )

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خانومی
17 آذر 92 9:12
سلام عزیزم خوبی؟ خدا فرشته کوچولتو حفظ کنه برای منم دعا کن دوست داشتی بیا وبم و دوست بشم وب من رمز داره خواستی بگو بدم بهت
مامان آتناجون وتمشک کوچلو
17 آذر 92 10:56
سلام عزیزم این آدرس وب هرچی گشتم پیدات نکردم
عاطفه
17 آذر 92 23:41
سلام نگار جان. شبت به خیر. ممنونم از ایمیلی که برام فرستادی و به فکرم بودی. من خونه نبودم و تازه اومدیم. جات خای یک تولد کوچولویی دور هم داشتیم. همش نگران بودم پریود بشم و امشب خراب بشه که خدا رو شکر به خیر گذشت. فردا میام نینی سایت صحبت میکنیم. خدا این کوچولوی ناز رو بهت ببخشه و همیشه نگهدارش باشه. شب خوش.
آسمانه مامان رستا
19 آذر 92 10:57
خیلی خوشحالم که صدای قلب فرشته کوچولوت شنیدی،خودتو برای روزهای خیلی خیلی خوب آینده با نی نی جان آماده کن
امینه
19 آذر 92 11:55
واییییییییییییییییییی نگار دلم غش رفت براش. الللللللهیییییییییی. خدا حفظش کنه
مامان خانومی
28 آذر 92 10:18
سلام عزیزم خوبی من وبتو لینک کردم ولی عزیزم من کوچولو ندارم فعلا هنوز فرشتم از اسمون نیومده تو دلم شادی اور زندگیمون بشه رمزم امید زندگی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلتنگ رها می باشد