علی رادعلی راد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دلتنگ رها

شاد شدن دل مامانی

1392/10/4 9:43
نویسنده : مامان رها
325 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  می دونی که مامان خیلی عجوله بلاخره دیروز نتونستم تحمل کنم رفتم سونو و قیافه خوشگلتو دیدم مامان فدات بشه الهی داشتی تکون می خوردی دستاتو دیدم پاهاتو دیدم فدات بشم الهی

niniweblog.com منو بابایی خیلی منتظرت هستیم اینم بگم دیروز با نظر و پیشنهاد بابایی برات یه کت خوشگل بافتم و یکی دیگه در دست اقدام هستش عکسشو بعد تموم کردن میزارم برات

تو این عکس تو ده هفته دو روز هستی فدات قربونت

niniweblog.com  niniweblog.com     niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 دی 92 9:49
سلام مبارکه عزیزم انشالله به سلامتی وااااااااااای چقدر جالبه ونازه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 دی 92 9:52
با اجازه من لینکتون می کنم تا بالاخره نی نی نازتونو ببینم انشالله سالم باشید
m1373.مریم
8 دی 92 11:41
سلام نگار جونم...............چه نینی خوشملی داری........ایشالا به سلامتی بیاد تو دلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلتنگ رها می باشد