علی رادعلی راد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

دلتنگ رها

ناز کردن فرشته کوچولو برای مامان

1392/9/1 21:04
نویسنده : مامان رها
178 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان 27 آبان که رفته بودم دکتر منو معاینه بکنه دکنتر بهم گفت برو دراز بکش بیام سونو بکنم منم رفتم ولی با کمال ناباوری مامان جون من تو رو ندیدم خیلی غصم گرفت خیلی استرس کشیدم ولی دکتر بهم گفت این ساکشه ولی خودت اونجا نبودی بعد دکتر گفت چون کوچولوه بخاطر این دیده نمی شه منم گفتم باشه خانم دکتر ولی من خیلی اضطراب گرفتم اونم گفت اگه اضطراب داری دو هفته دیگه بیا منم دوباره ببینم

فرشته کوچولوی مامان خودتو برام لوس نکن خودتو برام  نشون بده فدات بشم من خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مودم
9 آذر 92 22:56
الهی انشالله به سلامتی عروسیشو میگیری بی خودی هم به دلت راه نده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلتنگ رها می باشد