علی رادعلی راد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

دلتنگ رها

برای فرشته کوچولوم

1392/9/12 21:57
نویسنده : مامان رها
217 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان 39 روز دیگه میرم سونوگرافی ازت خواهش میکنم زود بزرگ شو و خودتو به مامان نشون بده که دلم آروم بگیره.

وقتی ببینمت و صدای قلب کوچولوی نازت رو بشنوم آروم میشم. خیلی دوست دارم نفسم.

 

بدون که دیگه نفسم به نفست بنده عسل مامان.

پس مواظب خودت باش و خوب رشد کن و بزرگ شو و جاتو توی دل مامان محکم کن.ماچ

الهی قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتين
13 آذر 92 0:23
سلام خوبين ؟ اتفاقي وبتون رو خوندم .ازاينكه رها رفته پيش خدا ناراحت شدم.چرا اين اتفاق افتاد؟ ايشالا به سلامتي ني ني تون بياد.به ما هم سر بزنين
عاطفه
14 آذر 92 12:23
عزیز دلم انشاالله این هدیه خدا همیشه برات میمونه و صحیح سلامت این دوران رو پشت سر میگذاری. منهم بچه اولم رو در هفت ماهگی در شکم از دست دادم. اون موقع خیلی ضربه خوردم. دوستی به من گفت: چه پاکیزه مادریست آنکه کودکش چنین زود به کمال رسید و به بالا شتافت. عزیزم تسلیم سرنوشت باش و قوی بمون. حتما فرزند سالم و قوی به دنیا میاری.
عاطفه
14 آذر 92 21:53
عزیز دلم!!! ممنون که اسم وبلاگت رو عوض کردی. با تمام قلبم آرزو میکنم که خدا یکتا رو برات حفظ کنه. خیلی به خودت برس خیلی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلتنگ رها می باشد